Radi osobnog obrazovanja stečenog u području prirodnih znanosti i višegodišnjeg radnog iskustva sveučilišne profesorice te uz poznavanje kurikuluma predmeta u osnovnim i srednjim školama, vrlo učinkovito i metodički razrađeno podučavam gradivo velikog broja školskih predmeta, s posebnim naglaskom na one iz područja prirodnih znanosti (matematika, kemija, fizika, biologija).
Dodatno, sposobnost vrlo brze prilagodbe svakom učeniku posebno i u skladu s njegovim potrebama omogućava nam kreativan pristup pri tumačenju gradiva navedenih predmeta. Na ovaj način moguće je pohađati instrukcije iz najzahtjevnijih školskih predmeta na jednom mjestu, bez mijenjanja instruktora i novih upoznavanja ovisno o školskim predmetima.
Instrukcije iz matematike
Matematika je nesumnjivo važna u našim svakodnevnim životima, a isto tako i zastupljena u većini ostalih školskih predmeta. Stoga su matematičke vještine nužne kako bi se učenici njima mogli služiti u narednim školskim i životnim izazovima. Matematika, kao i ostale prirodne znanosti, potiču kritički način promišljanja u djece, apstraktnost i preciznost nužne za povećanje potencijala i mogućnosti svakog djeteta. Pristupi podučavanju matematike mogu biti kreativni i zabavni te se temeljiti na situacijama iz okoline. Matematička pismenost primjenjiva je na svim situacijama oko nas, od onih najjednostavnijih do složenih.
Instrukcije iz kemije
Kemija zaista ne mora biti bauk, nema potrebe da učenike hvata strah od pomisli na kemiju. Svi znamo da je „sve što nas okružuje kemija“. Ona je jedna od osnovnih znanosti prirodoslovlja i njezini su koncepti zastupljeni u svim sferama našeg društva i života. Međudisciplinarnog je karaktera i stoga sveprisutna neovisno o područjima kojima se bavimo. Jasno prikazivanje i objašnjavanje temeljnih kemijskih koncepata vještina je kojom mogu uspješno prenijeti znanje kemije, motivirati učenike osnovnih i srednjih škola i pobuditi im interes za ovim predmetom i prirodoslovnim znanostima općenito.
Instrukcije iz fizike
Fizika je, kao i kemija, sveprisutna u našim životima. Razumijevanje fizičkih koncepata nužno je za razumijevanje prirodnih procesa i pojava oko nas. Primjerice, prirodno-znanstveni predmeti poput matematike, fizike, kemije i biologije imaju mnoge zajedničke dodirne točke i nerijetko se problematika obrađivana u jednom od njih na sličan način pojavljuje i kod drugih. Instruktorov prirodoznanstveni pristup radu i poznavanje ovih koncepata temelj su za poticanje na kritičko razmišljanje i općenito podizanje učenikovih interesa i kompetencija u prirodoznanstvenom području.
Instrukcije iz biologije
Konceptualno se biologija nadovezuje na Prirodu (5. i 6. razred) i Prirodu i društvo (od 1. do 4. razreda). Najjednostavnije rečeno, biologija je znanost o životu. Proučava građu i procese u živim bićima te njihove interakcije. Biološka znanja nužna su za razumijevanje kompleksnosti različitih oblika živoga svijeta te pojava i procesa u prirodi. Biologija je usko povezana s kemijom, fizikom i geografijom. Učenjem biologije učenici će steći znanja i vještine koje će nastaviti aktivno primjenjivati u daljnjem školovanju i osobnom životu.
…i ostalo
Pored navedenih predmeta, u UČIONICI PETICI moguće je dobiti instrukcije iz gramatike hrvatskog i engleskog jezika.
Komunikacijske vještine razvijamo od najranije dobi. Predmet Hrvatski jezik osposobljava učenike za komunikaciju na hrvatskom standardnom jeziku te potiče vještine čitanja, pisanja, slušanja i govorenja što je od neupitne važnosti u cjelovitom razvoju učenika. Isto tako, sposobnost pisanoga i usmenog komuniciranja na engleskom jeziku nužna je za uspješnu interakciju učenika s ljudima koji ne govore hrvatskim jezikom te vrlo važan preduvjet za nastavak obrazovanja i razvoj buduće profesionalne karijere.