INSTRUKCIJE

Širok spektar instrukcija .

Individualne instrukcije
Pripreme za ispite
Nadoknada školskog gradiva
Međupredmetna povezanost
Online instrukcije
Rad u manjim grupama

S ciljem povećanja mogućnosti svakog djeteta u školi i smanjenja stresa, UČIONICA PETICA nudi kvalitetne profesionalne instrukcije iz matematike, kemije, fizike i biologije te gramatike hrvatskog i engleskog jezika za osnovnu školu. Za srednje škole su u ponudi instrukcije iz matematike, kemije i fizike.

Individualne instrukcije

Učenici su vrlo često pod povećanim pritiskom radi škole i školskih obveza, no uz pravilan jedan-na-jedan pristup, svako dijete može savladati gradivo, steći određene vještine te produbiti znanje i povećati vlastite mogućnosti u određenim područjima.

Individualne instrukcije najučinkovitiji su oblik pomoći u procesu učenja i objašnjavanju gradiva. Ovakav način rada u potpunosti je usmjeren na učenika i njegove potrebe, a tempo rada je u cijelosti prilagođen učeniku i njegovim trenutnim mogućnostima.

Pripreme za ispite

Ova vrsta usluge podrazumijeva da je učenik većinu gradiva ranije proučio te se koristi osnovnim činjenicama.

U razdoblju prije samog ispita detaljno se provjerava razumijevanje temeljnih koncepata određenih područja rješavanjem odabranih zadataka pisanim ili usmenim putem. Kompilacija zadataka šalje se po prethodnom dogovoru te učenik simulaciju ispita rješava kod kuće nakon čega dobiva povratne informacije.

Pripreme za ispite

Ova vrsta usluge podrazumijeva da je učenik većinu gradiva ranije proučio te se koristi osnovnim činjenicama.

U razdoblju prije samog ispita detaljno se provjerava razumijevanje temeljnih koncepata određenih područja rješavanjem odabranih zadataka pisanim ili usmenim putem. Kompilacija zadataka šalje se po prethodnom dogovoru te učenik simulaciju ispita rješava kod kuće nakon čega dobiva povratne informacije.

Nadoknada školskog gradiva

Ukoliko je Vaše dijete izostalo s nastave te propustilo dio gradiva, uz pripremljene materijale i kreativan pristup propušteno gradivo će lako nadoknaditi.

kiciranjem umnih mapa i dijagrama, objašnjavanjem gradiva samome sebi, postavljanjem pitanja i drugim aktivnostima, razumijevanje novog gradiva i nadovezivanje na ranije obrađivane teme učenicima neće predstavljati problem.

Međupredmetna povezanost

Velika prednost pri tumačenju koncepata pokrivenih mnogim školskim predmetima je upravo njihova međusobna povezanost.

Primjerice, prirodno-znanstveni predmeti poput matematike, fizike, kemije i biologije imaju mnoge zajedničke dodirne točke i nerijetko se problematika obrađivana u jednom od njih na sličan način pojavljuje i kod drugih predmeta. Instruktorov prirodoznanstveni pristup radu i poznavanje ovih koncepata temelj su za poticanje na kritičko razmišljanje i općenito podizanje učenikovih kompetencija u prirodoznanstvenom području.

Međupredmetna povezanost

Velika prednost pri tumačenju koncepata pokrivenih mnogim školskim predmetima je upravo njihova međusobna povezanost.

Primjerice, prirodno-znanstveni predmeti poput matematike, fizike, kemije i biologije imaju mnoge zajedničke dodirne točke i nerijetko se problematika obrađivana u jednom od njih na sličan način pojavljuje i kod drugih predmeta. Instruktorov prirodoznanstveni pristup radu i poznavanje ovih koncepata temelj su za poticanje na kritičko razmišljanje i općenito podizanje učenikovih kompetencija u prirodoznanstvenom području.

Online instrukcije / E-instrukcije

S ciljem što manjeg gubitka vremena na putovanja na instrukcije (učenika ili instruktora) postoji i mogućnost online instrukcija putem platformi od prije poznatih učenicima (Teams, Zoom, Google Meet…).

U radu se koristi tzv. whiteboard, a gradivo se objašnjava i zadatci rješavaju na ploči u stvarnom vremenu. Učenik u svakom trenutku sata može postavljati pitanja i razmjenjivati materijale s instruktorom. Po završetku instrukcija, učeniku se šalju materijali sa svime što se tijekom sata napisalo na ploči.

Rad u manjim grupama

Osim pristupa jedan-na-jedan moguće je održavati instrukcije u paru ili u skupini do najviše tri učenika.

Kvalitetan rad i jednoliko posvećivanje svakom učeniku iz manje grupe moguće je ukoliko su učenici sličnih razina predznanja, odnosno imaju nejasnoća iz sličnog dijela gradiva. U slučaju većih razlika preporuča se individualan pristup s ciljanim usmjeravanjem na mogućnosti jednog učenika. Rad s manjim grupama učenika moguće je provoditi i online putem. Cijena termina instrukcija s dvoje učenika umanjuje se za 20 %, a termina s troje učenika za 30 % po učeniku.

Rad u manjim grupama

Osim pristupa jedan-na-jedan moguće je održavati instrukcije u paru ili u skupini do najviše tri učenika.

Kvalitetan rad i jednoliko posvećivanje svakom učeniku iz manje grupe moguće je ukoliko su učenici sličnih razina predznanja, odnosno imaju nejasnoća iz sličnog dijela gradiva. U slučaju većih razlika preporuča se individualan pristup s ciljanim usmjeravanjem na mogućnosti jednog učenika. Rad s manjim grupama učenika moguće je provoditi i online putem. Cijena termina instrukcija s dvoje učenika umanjuje se za 20 %, a termina s troje učenika za 30 % po učeniku.

Javite nam se još danas

Zakažite besplatne konzultacije!